Γιαννης Παραθυρας--γιωργος γιαννιδακης‎ΣΩΤΗΡΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥ





Πολλοι οι κεκλημενοι
ολιγοι οι εκλεκτοι

Ενοησε πως η πορτα της χαρης του Θεου θα κλειση,τωρα ειναι η ωρα να δεχτης τον Χριστο σαν προσωπικο σου σωτηρα και να απαλαγης απο ολες τις κατηγοριες που εχης πανω σου απο την αμαρτια.
Απλα η τον δεχεσαι και αμεσως γινεσαι παιδι του,καθαρισμενο και λυτρωμενο
η απειθης και χανεις τα παντα και το σπουδαιοτετο την βασιλεια του Θεου και την αιωνια ζωη.
Αποφασισε και διαλεξε
Το μελλον της ψυχης σου εξαρταται απο σενα ,τι θα αποφασισεις....???

Καλο βραδυ..!!

Με αγαπη Ι.Χ



Ψαλμός του Δαβίδ.» Επί τον Θεόν βεβαίως αναπαύεται η ψυχή μου· εξ αυτού πηγάζει η σωτηρία μου.
Αυτός βεβαίως είναι πέτρα μου και σωτηρία μου· προπύργιον μου· δεν θέλω σαλευθή πολύ.
Αλλά συ, ω ψυχή μου, επί τον Θεόν αναπαύου, διότι εξ αυτού κρέμαται η ελπίς μου.
Αυτός βεβαίως είναι πέτρα μου και σωτηρία μου· προπύργιόν μου· δεν θέλω σαλευθή.
Εν τω Θεώ είναι η σωτηρία μου και η δόξα μου· η πέτρα της δυνάμεώς μου, το καταφύγιόν μου, είναι εν τω Θεώ.









Το σημαντικοτερο για να ενοησεις αν πραγμαρι πιστευεις ορθα και εισαι σε καλο δρομο ειναι να ομολογης τον Χριστο,συνεχως χωρις συστολες αλλα με διακριση και συνεση.
Οποιος με ομολογηση εμπροσθεν των ανθρωπων θα τον ομολογησω ενωπιον του Πατρος μου του εν ουρανοις.
Εκ του περισευματος της καρδιας λαλει το στομα.
Το Πνευμα το Αγιο συστηνει τον Χριστο,και εαν ειμεθα εκ του Θεου θα ομολογουμε τον Χριστο....!!!