6-5-2022--από το Άλμπουμ μου να γίνω όπως ο Χριστός S.Cha

Ο χειμώνας του 2018

Κύριε...S. Cha

Κύριε πλήρωσε με με το Πνεύμα σου.

Δεν μπορώ αλλιώς να σου μοιάσω.

Είναι δύσκολος ο Δρόμος για τον Ουρανό

δεν μπορώ να τον περπατώ και να σε ακολουθώ.

…………………

Κι όμως μπροστά μου ξανοίγονται μόνο

 δύο μονοπάτια ένα είναι πολύ εύκολο αλλα 

δεν οδηγεί σε σένα κοντά.  Το άλλο είναι δύσκολο

 ανηφορικό όμως οδηγεί και βγάζει στον ουρανό.

…………………

Στέκομαι και το κοιτώ και το έχω διαλέξει

να το ανεβώ. Χρειάζομαι στήριγμα γερό

την βακτηρία σου δώσε μου παρακαλώ.

Η βακτηρία σου είναι το Πνεύμα σου

..............................

Αυτό χρειάζομαι να με οδηγήσει να ζήσω

όπως ο Χριστός. Αυτό θα διαλύει τα σκοτάδια που 

θα με περιβάλλουν στον μονοπάτι το σκληρό.

Αυτό θα μου διδάξει την υπομονή ,

……………………….

την ελπίδα , την ειρήνη και εμπιστοσύνη

στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Είναι

δύσκολος ο δρόμος του ουρανού μα ο Χριστός

είναι συνοδός και δεν φοβούμαι.