9-6-2021
7-6-2021 Άλμπουμ Λίγες σκέψεις... S. Cha
Μια βραδιά όμορφη... S. Cha
Μέρος πρώτο (01)
Είναι μια βραδιά ξάστερη ονειροπόλα και το φεγγάρι αρχίζει να φαίνεται στην άκρη του ορίζοντα πίσω από ένα βουνό.
όπως το κοιτάς και ρεμβάζεις γίνεσαι ένα με την φύση της νύχτας και ονειροπολείς.
Να που σε κάποια στιγμή μέσα στην ερημιά της νύχτας με του φεγγαριού ολόφωτου τις ακτίνες του να φωτίζει όλη την πλάση ακούγεται ο γλυκός ήχος μιας
το πανέμορφο δεντρό μου σαν γαρίφαλο-7-6-2021
φυσαρμόνικας να χρωματίζει με απαλές νότες την ησυχία της βραδινής
πανέμορφης ώρας ένας σκοπός που βγαίνει από τις δύο μουσικές οχτάβες της μικρής φυσαρμόνικας να σκορπίζει μελωδικές νότες
πάνω στην κοιμισμένη φύση και μιλά μελωδικά για αγάπες που χάθηκαν και αγάπες που ήρθαν και νανουρίσματα σε καρδιές με πόθους και καημούς όνειρα που χάθηκαν.
Άλλο ένα στολίδι δέντρου στην αυλή μου.7-6-2021
ενώθηκε με τα κελαιδίσματα της νύχτας και τα κρωξίματα των νυχτόβιων πουλιών. όταν ακούς τον γλυκό
μελαγχολικό ήχο της νιώθεις νοσταλγίες που βγαίνουν μέσα από την ψυχή σου και νιώθεις να λιώνεις από χαμένες
αγάπες του καιρού κάποτε και όνειρα που δεν πραγματοποιήθηκαν..
Ρωτήθηκα κάποτε αν πιστεύω στην φιλία. Όχι δεν πιστεύω καθόλου στην
φιλία δεν υπάρχει μόνο στην ποίηση και στα παραμύθια παραμύθια.
Έχω προδοθεί πάρα πολλές φορές από φιλίες. (αυτές τις φιλίες τις λέγω λυκοφιλίες)προτιμώ να
έχω φιλία με την φύση που ποτέ δεν σε προδίδει. και η φύση είναι: τα ζώα που έχεις δίπλα σου η φύση που
σε περιβάλλει με τα δέντρα της με τα ποτάμια της με τα κορφοβούνια της η νύχτες με φεγγάρι η όχι
με αστέρια ή με σύννεφα που την σκεπάζουν την νύχτα ή την ημέρα με βροχή και αέρα με μπουμπουνητά που έρχεται βροχή(όπως τώρα 7-6-2021).
Ο ήλιος την ημέρα με τον καταγάλανο ουρανό και την φύση να γιορτάζει με χρώματα και αρώματα να την συνοδεύει
μια μουσική γλυκιά όπως η φυσαρμόνικα που παίζει κάποιος κάθε βράδυ
και βγάζει τους καημούς του.Όλο αυτό το πακέτο (και ακόμα δεν είπα πολλά είναι άδειο) είναι ο καλύτερος φίλος μου ο πιστότερος.
Και βέβαια πιστεύω όμως στο να εκτιμώ τους ανθρώπους που με πλησιάζουν όμως με πολύ επιφύλαξη διότι η καρδιά τους
τι κρύβει δεν ξέρω(και πολλές φορές έχω βρει κακό) παρά μόνο ο Θεός που είναι καρδιογνώστης. Έχω απογοητευθεί πάρα πάμπολλες φορές δίκαια η άδικα.
δεν πιστεύω πια σε δεσμούς αίματος συγγένειας πόσο μάλλον σε ξένους που μόνο εκμετάλλευση σκέπτονται.
Πάντα παραχωρώ ένα μέρος να δώσω ευκαιρία να εκδηλωθούν.
Απο την αρχή είμαι: ( καλή τη πίστη )με ειλικρίνεια μέχρι αποδείξεως τι είναι.
Όμως πάντα το καλύτερο μου είναι μια γωνιά λουλουδισμένη η ένα πρωινό ανατολής στον ελαιώνα η ένα βραδινό
με φεγγάρι η μόνο με αστέρια στο τελευταίο σκαλί της ταράτσας.
Και να ακούω τα νυχτερινά πουλιά και μέσα στο κατακαλόκαιρο με την βαριά ζέστη του τα τριζόνια το βράδυ και την ημέρα τα τζιτζίκια.
Αλλά μην ξεχνούμε την και την φυσαρμόνικα αργά το βράδυ.







................................................................