24-11-2020     S.Cha

Η ΑΓΙΑ   ΓΡΑΦΗ

                  ΕΚΛΑΪΚΑΥΜΕΝΗ

1 Ψαλμός-32- τού Δαβίδ. 

ΜΑΚΑΡΙΟΣ εκείνος του οποίου συγχωρήθηκε η παράβαση, τπυ οποίου σκεπάστηκε η αμαρτία.

2 Μακάριος ο άνθρωπος, στον οποίο ο Κύριος δεν λογαριάζει ανομία, και στο πνεύμα τού οποίου δεν υπάρχει δόλος.

3 Όταν αποσιώπησα, τα κόκαλά μου πάλιωσαν από τον ολολυγμό μου όλη την ημέρα·

4 επειδή, ημέρα και νύχτα το χέρι σου έγινε βαρύ επάνω μου· η υγρότητά μου μεταβλήθηκε σε καλοκαιριάτικη ξηρασία. (Διάψαλμα).

5 Την αμαρτία μου φανέρωσα σε σένα, και την ανομία μου δεν έκρυψα·

είπα: Στον Κύριο θα εξομολογηθώ τις παραβάσεις μου· κι εσύ συγχώρησες την ανομία τής αμαρτίας μου. (Διάψαλμα).

6 Γι' αυτό, κάθε όσιος θα προσεύχεται σε σένα σε πρέποντα καιρό·

βέβαια, σε κατακλυσμό πολλών νερών, αυτά δεν θα τον αγγίζουν.

7 Εσύ είσαι η σκέπη μου· θα με φυλάττεις από θλίψη· με αγαλλίαση λύτρωσης θα με περικυκλώνεις. (Διάψαλμα).

..............................

24-11-2020     S.Cha

                 ΕΚΛΑΪΚΑΥΜΕΝΗ

                          Η ΑΓΙΑ   ΓΡΑΦΗ