1ον μερος --3-2-2020--05--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!



ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΆΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΆ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 2020 ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΊΧΑΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ
ΤΟ 2015.
ΕΥΧΟΜΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΥΛΟΓΕΙ
30-12-2015
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ  ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΕΤΟΣ 2016 ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΘΕΟ.
ΕΠΙΣΗΣ  ΤΟ 2015 ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΠΙΚΡΕΣ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ ΜΑΣ.ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ ΩΣΤΕ  ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΑΦΟΥ ΤΑΠΕΙΝΩΘΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ.

ΘΑ ΤΟΝ ΔΟΞΟΛΟΓΟΥΜΕ ΜΕ ΥΜΝΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ

Από  σήμερα με την χάρη του Κυρίου θα ξεκινήσουμε με δοξολογία κάθε πρωί στον Κύριο μας.
 Θα διηγούμαστε με ύμνους και ψαλμούς τα θαυμάσια του

 ΕΙΡΗΝΗ ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΟΥ S.Cha
05--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ Σπύρου Φίλου
02

καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
Εβδομάδα.
ας ξεκινήσουμε με την χάρη του κυρίου να τον δοξολογούμε διότι όχι μόνο του αξίζει άλλα 
ήμαστε  υποχρεωμένοι
 στον Ιησού Χριστό διότι
έδωσε τον εαυτό Του για μας. Πλήρωσε τα λίτρα της αιχμαλωσίας για να μας κάνει ελεύθερους με την προσφορά Του.
Kολοσσαεις 2:
14 όταν εξάλειψε το χειρόγραφο με τα διατάγματα, που ήταν εναντίον σας, και το αφαίρεσε από το μέσον, καρφώνοντας το επάνω στον σταυρό·

15 και αφού απογύμνωσε τις αρχές και τις εξουσίες, τις καταντρόπιασε δημόσια, όταν, επάνω του, θριάμβευσε εναντίον τους.

.................................
11-5-2015 ΔΕΥΤΕΡΑ
ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑ Σπύρου Φίλου
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
 ΘΑ ΤΟΝ ΔΟΞΟΛΟΓΟΥΜΕ ΜΕ ΥΜΝΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ
2/ μες στην καρδιά μου

1/. Μες  στην καρδιά μου λάμπει φως Που μου έδωσε ο Χριστός και περπατώ Όλος χαρά γιατί μ’ έσωσε Αυτός
…………………..
Επωδός

Ναι το φως που λάμπει στην καρδιά μου Και σκορπίζει ευωδιά μου το’ δώσε ο Κύριος Και με γέμισε χαρά
…………………
2/. Τυφλός μες το σκοτάδι εγώ ζούσα κάποτε Σκυφτός
ώσπου μια μέρα μ’ έψαξε και με βρήκε ο Χριστός.
…………………
3/. Και συ αν ποθείς μες τη ζωή Να γνωρίσεις την χαρά Τρέξε και έλα στον Χριστό Που μ’ αγάπη σε ζητά.
……………………………………